Servicemedarbejder/Livredder til Nibe Svømmebad

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om stillingen/arbejdspladsen
Til Nibe Svømmebad søger vi en serviceminded medarbejder på fuld tid (37 timer) med ansættelse pr. 1. april 2024 eller hurtigst muligt herefter.


Nibe Svømmebad er en kommunal svømmehal under Aalborg Idrætspark, der er en del af forvaltningen Sundhed og Kultur i Aalborg kommune. Vi har fokus på sikkerhed, service og hygiejne i vores svømmehaller. I Nibe Svømmebad har vi mange forskellige faste brugere, såsom foreninger, skoler og institutioner. Herudover har vi åbent for offentligheden på forskellige tidspunkter alle ugens dage.

Arbejdstiden vil primært være på hverdage, men der vil også være weekend- og aftenarbejde. Du skal derfor være indstillet på skiftende arbejdstider. 

Dine opgaver vil være:

  • Livredderfunktion – det er derfor en forudsætning for ansættelse og opstart, at du har en bestået livredderprøve
  • Rengøring, herunder bl.a. i herreomklædning
  • Servicering af badets gæster og brugere
  • Vagtplanlægning og andre forefaldende administrative opgaver



Vi har fokus på service, sikkerhed og hygiejne. Vi ønsker derfor, at du
 

  • Er imødekommende og smilende, og at du tager venligt og professionelt imod såvel pensionisten som babysvømmeren
  • Kan arbejde systematisk og selvstændigt
  • Er pligtopfyldende og kan tage ansvar
  • Er god til at samarbejde og koordinere opgaver med øvrige kollegaer
  • Har høje standarder for rengøring og hygiejne og sætter en ære i at følge rengøringsprocedurer
  • Er fleksibel og vil deltage i udviklingen af arbejdspladsen
  • Er mødestabil og indstillet på skiftende arbejdstider fordelt på alle ugens dage
  • Taler, forstår og skriver dansk


Vi kan tilbyde:

 

  • Et spændende og ansvarsfuldt job
  • Gode arbejds- og personaleforhold
  • Gode kolleger
  • Grundig oplæring


Arbejdsstedets adresse
Arbejdsstedets adresse er Nibe Svømmebad, Skovbrynet 33, 9240 Nibe

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. april 2024 eller hurtigst muligt derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst (FOA).
 

Børneattest
Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes børneattest, da man er i kontakt med børn og unge under 15 år.

Yderligere information
Samtaler forventes afviklet i uge 12.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Kristian Koch-Melander på tlf. 31994615 eller mail: kristian.koch@aalborg.dk


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Skovbrynet 33, 9240 Nibe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008840

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet