BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en stærk administrativ koordinator, og er du vant til at varetage indkøbsopgaver fra udenlandske leverandører, samt alsidige salgsopgaver? Sætter du en ære i at levere kvalitetsarbejde inden for en given deadline?
Så er det måske dig vi søger…
Nordiq er en grossistvirksomhed, der sælger tilbehør til blomsterbranchen i Skandinavien og Tyskland. Vi foretager indkøb i store dele af verden og beskæftiger os med mange forskellige typer produkter.
Denne stilling af til vores afdeling, der håndterer indkøb og salg til større kunder og kæder, hvor man er i tæt dialog med kunderne om produkter, logistik og distribution. Du vil derfor indgå i en lille gruppe på 3-4 personer i afdelingen.
Arbejdsopgaver:
- Generelle indkøbsopgaver såsom vare- og ordreoprettelse, godkendelser og vedligeholdelse af stamdata
- Afskibningskontrol i henhold til deadlines, godkendelser af dokumenter, samt booking af fragt hos diverse logistikpartnere.
- Daglig leverandørkontakt / opfølgning (Fjernøsten / Europa)
- Sikre korrekt Art Work (herunder, hangtags, shipping marks, labels mv.)
- Ad hoc-opgaver, såsom koordinering / klargøring og forsendelse af vareprøver
- Alsidige administrative salgsopgaver
Din profil:
Med baggrund i en assistent- / koordinator-rolle (evt. fra lignende stilling i andre brancher) trives du i en rolle med mange administrative berøringsflader.
Du begår dig ubesværet i Microsoft Dynamics 365 BC (NAV) og Excel (MS Office) og kan kommunikere ubesværet på engelsk og dansk, både i skrift og tale.
Har en passende køreafstand til virksomhedens kontor i Nibe.
Som person har du derudover:
- Et godt overblik og arbejder struktureret, også når det går stærkt
- Sans for detaljer / er kvalitetsbevidst og tør tage ansvar
- En god portion humor og et smittende energiniveau, og ser dig selv som en holdspiller
Vi tilbyder:
Du vil indgå i et team med et højt ambitionsniveau, hvor sunde værdier som ærlighed og ordentlighed vægtes højt side om side med fremdrift og vækst.
Virksomheden er velkonsolideret med fokus på salg af livsstilsprodukter, hvor design og kvalitet spiller en væsentlig rolle.
Løn efter kvalifikationer, ligesom du vil indgå i virksomhedens pensionsordning.
Ansøgningsfrist: 15. juni 2024 – med mulig tiltrædelse pr. 15. august. Ansøgning sendes til job@nordiq.dk
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Helle Østergaard på tlf. 44 12 34 28, ligesom du kan læse mere om Nordiq på www.nordiq.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
NORDIQ A/S, Vestervej, 9240 Nibe
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060232